Резултати от регулярни вътрешни анкети сред новопостъпилите служители показват висока ангажираност и удовлетвореност
Започването на нова работа е както вълнуващо, така и стресиращо преживяване – изпълнено е с очаквания, нови възможности и, разбира се, предизвикателства. Новопостъпилите служители разполагат с ограничено време за запознаване с новата информация и ангажиране с новите отговорности. Разбирайки трудностите, пред които се изправят те и в стремежа си непрекъснато да усъвършенства тяхното преживяване, tbi bank редовно проверява как новопостъпилите се чувстват. Резултатите от вътрешните анкети са категорични: 98% от новите служители се чувстват добре приети още в първата седмица, а 97% заявяват, че получават пълна подкрепа от своите колеги. Тези данни се базират на реална обратна връзка от над 500 служители.
Това не е просто моментно отражение на впечатленията сред новодошлите, а действителното им преживяване през всяка стъпка от процеса им на въвеждане - от първите им дни до третия месец. Ето какво още споделят новите служители за първите си дни в банката:
Тези резултати не само потвърждават успешния процес на адаптация и интеграция на новите служители, но и отразяват ангажимента на tbi bank към изграждането на подкрепяща и ефективна работна среда. За тези си усилия банката бе отличена с престижни признания, сред които най-добър работодател сред банките в България за 2023 и 2024 г, според потребителската класация на Kaderabotim.bg и място в глобалната класация Top 100 Most Loved Workplace 2024 на NewsWeek.
“От самото начало на обучението си намерих всичко за изключително интересно и всеки ден сядам пред компютъра с голямо желание и ентусиазъм. Времето минава неусетно и се чувствам много добре и съм доволен от работата си, за което съм изключително благодарен за възможността да бъда част от tbi”, споделя един от новозапочналите, попълнил анкетите.
“Приемаме изключително отговорно онбординга на нови колеги, защото вярваме, че първоначалното им впечатление от организацията и начинът, по който се интегрират, са ключови за тяхното дългосрочно развитие в tbi. Индивидуалната подкрепа, която осигуряваме на новопостъпилите, е в основата на успешната им интеграция и продължителния им успех в екипа“, споделя Нидхи Кумар, ръководител „Хора и култура“ за България в tbi bank.
Екипът на tbi bank се състои от 19 националности, като всеки член допринася с уникална знания и умения за създаването и подобряването на продуктите и услугите на банката. Това разнообразие осигурява уникално потребителско преживяване за клиентите в България, Румъния и Гърция. Вдъхновена от философията „Кайзен“, tbi bank вярва в непрекъснатото усъвършенстване, което е в основата както на бизнес процесите, така и на вътрешната култура. Благодарение на отдадеността и усилията на екипа си, tbi bank вече години наред е лидер по печалба и ефективност в България (според класацията на „Капитал“ K10).